how to write perfect ielts essay https://ranchjunk.com/Services/ServiceDetail.asp?id=1092 how to write a cover letter qld health
Oferim servicii de management de proiect in construcții printr-o serie de servicii aplicate proiectelor și programelor de construcții – de la planificare și proiectare până la etapele de construcție și post-construcție – în scopul atingerii obiectivelor proiectului, inclusiv managementul calității, costului, programului și continutului.  EURO PROIECT CVI înțelege că managementul profesional al proiectelor este un element strategic pentru succesul proiectelor. Nu există nici un substitut pentru un manager de proiect competent echipat cu instrumentele și resursele corecte pentru a respecta programele stabilite, bugetele și obiectivele proiectului.

O bună planificare la începutul proiectului și anticiparea unor situații neprevăzute va ajuta întregul proces să meargă mult mai bine. In cele ce urmeaza vom face o prezentare succinta a fiecarei etape din figura de mai sus.

PROIECTAREA TEHNICA

Aceasta este prima etapă a unui proiect de construcție și, odată finalizată, semnalează începutul procesului de licitare. În contractele de proiectare-ofertare-construire (design-bid-build), proprietarul alege un antreprenor pe baza proiectelor finalizate. În acest stadiu, un arhitect sau un inginer apreciază mai întâi fezabilitatea proiectului. Apoi creează schițe schematice sau planse desenate, facand o cercetare a tipului de echipamente și materiale necesare și costul lor. Exista posibilitatea ca acestia sa se ocupe de obtinerea avizelor / autorizatiilor necesare relizarii constructiei.

Avizele necesare in aceasta etapa sunt :

  • Certificatul de Urbanism ( act emis de autoritatile administratiei publice locale prin care se fac cunoscute solicitantului elementele care caracterizeaza regimul juridic, economic si tehnic al unui imobil, stabilite prin evidentele existente si documetatiile de  urbanism aprobate, respectiv respectarea Planului de Urbanism General – PUG, incadrarea in Planul de Urbanism Zonal – PUZ,   ProcentuI de Ocupare – POT, regimul de inaltime, etc. ) – este emis de autoritatile administratiei publice locale prin Biroul de Urbanism
  • Autorizatia de Constructie (necesita un Proiect pentru Autorizatia de Constructie – (PAC) / anterior numit Documentatie Tehnica pentru Autorizatia de Constructie – (DTAC) ) –  act prin care autoritatea publica locala avizeaza solutia prezentata de solicitant. Autorizatia de constructie este eliberata de autoritatile administratiei publice locale – Serviciul de Urbanism din localitatea in care se afla terenul.
  • Documentatia cu Detaliile de Executie (DDE) – contine de fapt proiectul tehnic propriu-zis, complet; documentatia este structurata pe specialitati, respectiv: : arhitectura, rezistenta structuri, instalatii sanitare, instalatii termice, instalatii:gaze, instalatii electrice (inclusiv curentii slabi de la telefon, TV,cablu, sonerie, alarma, aer conditionat), ventilatii, sistematizare verticala … etc., fiecare documentatie continand piese scrise si piese desenate, dezvoltate conform normelor si reglementarilor legale din domeniul constructiilor.

PRE-CONSTRUCTIA

  • Dupa încheierea procesului de licitare, proprietarul a ales un antreprenor general. Antreprenorul trebuie apoi pus in contact cu echipa de proiect, inclusiv cu un administrator de contract, un manager de proiect, un inginer de teren și un supervizor. Aceasta echipa primește site-ul pentru construcție. Ei efectuează un examen la fața locului, testează solul și identifică eventualele situații neașteptate, cum ar fi constrangerile legate de mediu. Este important de mentionat faptul ca aceasta echipa este formata din reprezentanti ai clientului, proiectantului, constructorului si , daca este posibil ai furnizorilor de materiale si servicii.

PROCUREMENT SI ACHIZITII

  • Echipa proiectului achiziționează echipamentele, materialele și forța de muncă necesare. Cu alte cuvinte, etapa de achiziție este atunci când echipa achiziționează tot ce are nevoie pentru a finaliza proiectul. Complexitatea acestei etape depinde de mărimea proiectului și a companiei. Companiile mari de construcții au de obicei departamente de achiziții care angajează forță de muncă și achiziționează materiale pentru mai multe proiecte simultan. Pentru proiecte mai mici, echipa poate cumpăra cantități limitate de materiale prin livrări locale sau poate angaja subcontractori.

CONSTRUCTII

  • Pentru a demara faza de construcție, managerul de proiect sau superintendentul va organiza o întâlnire cu antreprenorul general, subcontractanții și vânzătorii de materiale pentru a stabili regulile de bază pentru a lucra împreună. Lipsa acestor reguli creaza haos, nesincronizari si pierderi de timp si de bani, conducand adesea la intarzieri, neintelegeri si litigii. Echipa trebuie să se pregătească pentru a începe construcția, pentru a finaliza activități cum ar fi amenajarea unor spații de stocare temporară, securizarea amplasamentului, elaborarea unui plan de gestionare a materialelor și a unui plan de manipulare, stabilirea programelor de siguranță și multe altele. După aceea, echipa poate începe construcția.

COMMISSIONING

  • După finalizarea construcției, poate începe etapa de punere în funcțiune. Există două părți ale procesului de punere în funcțiune. În primul rând, echipa de proiect trebuie să testeze sistemele și echipamentele pentru a se asigura că totul funcționează corect înainte de a transfera clădirea catre viitorul proprietar. Apoi, echipa trebuie să instruiască personalul proprietarului în operarea și întreținerea sistemelor din clădirea nouă. In unele cazuri (daca proprietarul doreste, se poate incheia un contract pentru intretinerea si mentenanta constructiei cu o firma specializata)

OCUPAREA DE CATRE PROPRIETAR

  • Când proprietarul se mută în clădirea nouă, începe perioada de garanție. Acest lucru asigură că toate materialele, echipamentele și calitatea clădirilor corespund așteptărilor evidențiate în contract. Există două tipuri de garanții: garanții exprese (scrise și incluse în contract) și garanții implicite (stabilite sau cerute de lege).

 INCHIDERE PROIECT

  • Această fază finală face legătura între cele două momentul de start si cel de finalizare al proiectului. Echipa încheie oficial toate obligațiile contractuale rămase pentru a finaliza proiectul. Aceștia pot crea o listă a cerintelor proiectului care nu au fost îndeplinite și pot efectua o revizuire post-proiect, a documentelor de arhivă sau va întocmi un raport de finalizare a proiectului.

Serviciile furnizate de EURO PROIECT CVI sunt structurate in trei categorii principale in functie de entitatea la care se adreseaza:

  • Servicii care se adreseaza proprietarului proiectului(firma sau persoana care dezvolta proiectul)
  • Servicii pentru firmele de constructii(firme care executa lucrari de constructii)
  • Servicii pentru beneficiarii proiectului(viitorii proprietari ai rezultatelor proiectului)

Pentru fiecare categorie mentionata mai sus, serviciile de management de proiect devin specifice, deoarece nevoile fiecarei categorii sunt diferite. Mai mult decat atat, in fiecare faza / etapa specifica ciclului de viata a unui proiect de construtii, exista servicii specifice, avand caracter diferit in functie de pozitia proprietarului proiectului.